сряда, 13 януари 2010 г.

Интересни факти за света и Ина


(с които да забавляваш приятели или да ги отегчиш до смърт)


Днес съм на 26 години 3 месеца и 25 дни. Една от най-характерните черти на моята зодия е маниакалната подреденост. Не говоря от името на всички Деви, но... това изобщо не е вярно.

Следващия си рожден ден мога да празнувам заедно с магьосницата Хърмаяни Грейнджър, героиня от поредицата за Хари Потър, която би трябвало да навърши 30 години на същата дата.

Слонът е почти единствената животина, която не може да скача. Най-високото място, от което аз съм скачала пък (без поражения) беше един 1.5 метров дувар – не звучи много, но когато ти самият си висок 1.5 м. не е малко.



Първото нещо, което нарисувах с дясната ръка, след като счупих лявата си на 8-годишна възраст беше костенурката нинджа Леонардо. А Леонардо да Вични пък можел да рисува и пише с двете си ръце едновременно.

"Трискаидекафобия" е това, което имаш, ако изпадаш в ужас от числото 13. С него си нямам никакви такива формални отношения, защото все се сещам за баба ми, която му се радваше като на щастливо число. А и една от най-любимите ми приятелки е родена на 13-ти.

Звукът пътува 3 пъти по-бързо под вода, отколкото по въздух. За разлика от него, аз прекарах повече от час в задръстване днес. И мога да кажа, че имах късмет...

А когато шофирам най-обичам да пея – много, силно и всичко - без да ме интересува, че хората ме гледат и чуват. Сигурно и Джорджия Браун, вписана в рекордите на Гинес като певицата с най-висок глас в света, обича така да прави... ако шофира, де.

Ако имаш сини очи, ще ставаш все по-блед с остаряването си. Вероятно е това да се случи и на първата ми детска любов, който може да се похвали с чифт прекрасни такива.

За една от най-странните човешки алергии (не си измислям, честно) сочат алергията към упражнения и спорт. Почти мога да се басирам, че и ти като мен, след като прочете този ред веднага си помисли, че може би имаш такава.

Италианският писател Пиетро Арентино е човек, известен с това, че буквално е умрял от смях през 1556. Днес аз пък умрях от смях, когато приятелка ми разказваше как се е преструвала, че умира от смях на глупав виц.

Момчетата на възраст от 12 до 19 мислят за секс на всеки пет минути. На всеки пет минути аз си мисля как сесията наближава и ще ме хване напълно неподготвена, също както всяка зима снегът - София.

И в този ред на мисли - Гугъл се е пръкнал на бял свят като курсова проект на докторантите в Станфорд Лари Пейдж и Сергей Брин, когато са били респективно на 24 и 23 години. Първото нещо, което направих аз с помощтта на Гугъл беше доклад по астрономия за слънцето в 11-ти клас.

Една хлебарка може да живее 9 дни без глава, преди да умре от глад. Иска ми се и аз да можех поне ден така, особено след някой потресаващ купон... като например този за 25-тия ми рожден ден... ох!

На 1 февруари 2005 година, БТК спря напълно услугата изпращане на телеграма. „Няма да има повече телеграми никога”, каза тъжно един колега тогава. А аз написах всичко това, защото ако напиша това, което си мисля, ще решиш, че съм го писала за теб.



6 коментара:

  1. На 19.09.335 Далматиус получава титлата Цезар. Същият ден, няколко години по-късно (1783), излита първият балон с горещ въздух от двореца Версай. На борда - един петел, една патица и една коза. През 1893 (пак 19.09) жените в Нова Занландия получават правото да гласуват. Точно след 57 години, 1950, се подписва парижкия договор за Европейското Разплащателно Дружество. 1982 Скот Е.Фалман предлага за първи път използването на Smileys при пращането на електронни съобщения (нещо изключително важно, случило се също така на един 19.09). От 1995 насам, този ден се празнува и като International-Talk-Like-a-Pirate Day. Това далеч не е всичко, но всичко това бледнее пред случилото се на 19.09.1983. Това е деня, в койте се е родила авторката на този блог, и една от най-прекрасните души, които познавам.

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно :), караш ме да се чувствам по-нормална :))). Между другото, реших да напиша и аз това за зодиите и смъртта... :D

    ОтговорИзтриване
  3. Просто любопитство любим филм-Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain....

    ОтговорИзтриване
  4. чак любим - не, но определено е вдъхновяващ :)

    ОтговорИзтриване